Branný viacboj kynológov Prašice - Duchonka

05.07.2014 21:57

Heny Okruhlicová presvedčila Kaja, aby sme sa zúčastnili preteku - Branný viacboj kynológov (BVK). Ako správni bojovníci sme nastúpili na štart v kategórii 41 a viac (rokov).

Prvou prekážkou bol tunel, vbiehal som prvý, Kajo za mnou. Von vyliezol s odretými kolenami. Pokračovali sme behom cez lúku k streľbe. Tam ma odložil do ľahu a začal strieľať zo vzduchovky. Prvou ranou netrafil, tak som sa postavil aby som ho podporil. Asi som to nemal robiť, lebo nám hneď strhli body. Ďaľšie dve už "dal", ďalej sme pokračovali behom do lesa. V dvoch stúpaniach mal Kajo asi dosť, lebo sa len tak "špacíroval" a fučal ako lokomotíva. Po prudkom klesaní do rokliny nás čakal výšľap hore a na vrchu bariéra, ktorú sme zvládli obaja (ja prvý, Kajo za mnou) a vbiehali sme späť do areálu na hod granátom. Kajo ma zas odložil do ľahu, chytil tri granáty a hádzal do vymedzeného priestoru. Netrafil ani raz. Aby v tom nebol sám, tak na ďaľšej prekážke - kladina - som zoskočil z nábehu, lebo sa to trochu triaslo - znova 0 bodov ale našťastie nás už čakal cieľ. Čas sme mali dobrý (tretí v našej kategórii). Poobede sme mali aport. S Kajom sme nastúpili pred rozhodcu. Sadol som "k nohe", Kajo hodil aport a svojim kľudným tempom som sa preň vybral. Priniesol som ho, sadol pred Kaja a čakal na povel "pusť". Keď ho dal, pustil som aport a priradil som sa k nohe. Rozhodca nám strhol 5 bodov z 20 tich za šikmé priradenie a pomalé vykonanie.

Medzi ocenenými sme neboli ale získali sme 255 bodov a výborný pocit, že sme si zas dokázali, že patríme k sebe. 

Kynologický klub Šaľa okrem nás reprezentovali:

Lucka Okruhlicová - 1. miesto žiačky

Heny Okruhlicová - 1. miesto ženy nad 41 rokov

Marek Pastucha - 1. miesto dorast muži

Tomáš Mészáros - 4. miesto muži

Erik Okruhlica - 3.miesto muži nad 41 rokov

 

Všetko nám dokumentovala Erika:

plus.google.com/u/0/photos/100014146827331236774/albums/6032640628884381569