Čo sa udialo v tomto týždni

12.11.2011 20:39

Každé ráno sa začína prechádzkou, potom sú raňajky. Cez deň sú Kajo a Erika (to sú moji páníčkovia) v práci. Ale obed mi dáva babička. Poobede sa s Kajom hráme. Naťahujeme sa o handru alebo hračky. Už na neho pekne vrčím, nech si nemyslí že sa bojím. A ja vždy vyhrám, vždy mu to vytrhnem z ruky (alebo to pustí?). Večer máme dlhšie prechádzky, alebo chodíme Erike naproti, keď ide cvičiť. A potom je večera. Na noc ma Kajo zatvára pod terasu. Musí ma tam natlačiť, ale dnes som bol v búde dobrovoľne aj cez deň. Začína sa mi tam páčiť.

Vo štvrtok mi dal Kajo tabletku na odčervenie (nenápadne v hrudke tvarohu, ani som to nezistil) a v piatok sme boli u lekára.

Pichol mi injekciu (ani som nepípol), ohmatal mi podbruško a vraj ten pruh čo mám, možno ani nie je pruh. Vraj to nerastie, čo je dobrá správa. Ďalšia kontrola bude 30.novembra (už aj s injekciou proti besnote) a deň predtým odčervenie.

Zajtra ma ešte odvážia a odmerajú.

Mám nové fotky a video.