Kynológia Šaľa

26.03.2012 09:09

Teraz sa učím plaziť a odmietať pamlsky od cudzích. Zo začiatku som sa veľmi bál hojdačky (na tú idem aj teraz len keď ma Kajo drží pod bruchom) a vysokej lavičky. Skáčem aj cez prekážky, štekám na figuranta, ale iba keď ma dráždi – na rozdiel od nemeckých ovčiakov, tí štekajú stále – ináč ležím, však sa ma to netýka.

Obieham plenty (revír) – ale ešte neviem vyštekať figuranta, a pri odložení vydržím ležať. Chodím pri nohe s uvoľneným vodítkom (no niekedy ma treba ešte usmerniť). Učím sa aj pri bicykli – zatiaľ iba po našej ulici a pomalým poklusom. Po dve nedele som dostal uvarené hovädzie kĺby s mäskom a šlachami. 

V sobotu bolo u nás krásne teplo, tak Kajo skusil môj vzťah k vode. Zobral ma k Váhu – skočil som do vody najprv po brucho a potom som si zaplával.

Na webe šalianskeho kynologického klubu sme už uvedení ako členovia klubu.