Mám päť mesiacov

19.01.2012 18:36

Váženie: 25,5 kg

meranie: 59 cm

 

Dnes mám päť mesiacov.

Trochu sa ochladilo, a keďže som prestal spávať v búde a spával som schúlený pri dverách na terase, Kajo mi búdu presunul na terasu. Hneď mi je lepšie. Som k nim bližšie a v teple. Ale deku aj tak každé ráno "vyvetrám" v záhrade. Asi preto mi ju Kajo dáva iba na noc.

Pravidlom sa stal nedeľný cvičák. Mám nový úspech - prejdem sám po kladine a na retiazkach zavesenej doske aj bez Kajovej pomoci. A začínam skákať cez prekážku (pravdaže iba tú najnižšiu). A Kajo sa mi schováva za takú smiešnu plachtu a kričí "revír". Keď k nemu pribehnem tak chce aby som štekal. Ale to na povel nerobím.

Ozaj, akosi mi padajú moje ostré zúbky. Predné už mám nové a dnes som bez ľavých očných zubov.

Kajo pridal aj nové fotky.