Predĺžený víkend v Jasnej

23.09.2013 00:00

Znova som sa vozil v aute.

Kajo s Erikou ma zobrali do Nízkych Tatier, do hotela Ostredok. Cestu som prežil úplne pokojne. Bolo to asi tým Kinedrilom, čo pichli do syra a dali mi ho zjesť pred odchodom.

Vo štvrtok poobede sme dorazili na miesto, ubytovali sme sa a boli sme sa prejsť. Po večeri si Kajo s Erikou užívali sauny a vírivku. Ja som oddychoval na izbe.

V piatok doobeda sme vyrazili na túru - smer Chopok. Vyšliapali sme na Priehybu po Bielej púti. Na Chopok sme pokračovali lanovkou. Ale som sa bál!

Kajo ma chlácholil celú cestu hore. Na Chopoku nás privítala snehová prikrývka. Vyšliapali sme na samotný vrchol, vyfotili sme sa a znova sme sa lanovkou zviezli na stanicu Priehyba. Tam sa Kajo s Erikou posilnili hruškovicou a pešo sme zišli dolu. Večer boli páníčkovia na masáži. Ja som si v kľude triedil zážitky, hlavne tie z lanovky.

V sobotu pršalo, tak sme sa len tak pofľakovali a pritom sme ponachádzali hríby. To nás inšpirovalo aj na poobednú prechádzku v lese. Veľa hríbov nebolo, ale vraj na poriadnu praženicu budú. Večer boli ľudkovia zasa v saune.

V nedeľu sme sa pri návrate zastavili v národnej pamiatke - Vlkolínci a šťastne sme sa vrátili domov.

Tu sú fotky:

https://plus.google.com/u/0/photos/100014146827331236774/albums/5926448433259203489