Výcvikový tábor, výstava a zvod mladých - Podskalie - 26.8. - 2.9.2012

02.09.2012 13:38

 Kajo s Erikou ma zobrali na výcvikový tábor hovawart klubu do Podskalia (pri Považskej Bystrici).

Cesta po diaľnici prebiehala v pohode. Trocha som si v kufri pospal a dali mi malú prestávku na benzínke pri Trenčíne. No ale keď odbočili z diaľnice, to boli "točky". Samé zákruty, niet divu, že som sa povracal. Ale to sme už prichádzali do rekreačného zariadenia. Ubytovali nás všetkých spolu v jednej izbe - teda mňa, Eriku a Kaja.

V pondelok začal výcvik - doobeda poslušnosť a poobede obrany. Pri poslušnosti výcvikár Peťo Čuntala učil viac Kaja ako mňa. Ale Kajovi sa celkom darilo. Pri obrane to bolo inak. Mne sa akosi nechcelo kúsať do kože, tak Peťo urobil "udicu" a tú sme naháňali a hrýzli do nej.

V stredu sme mali voľno, tak sme podnikli horolezeckú túru na skaly. Naozaj horolezeckú, lebo na niektorých miestach ma musel Kajo vyťahovať hore.

V sobotu som absolvoval svoju prvú výstavu. Porotca - Ing. Novák, mi vytkol zhryz ako klieštinový a nevyvinutý hrudník a poslal ma von z kruhu. Nevadí, život nie je vždy spravodlivý. Všetko mi vynahradil zvod mladých v nedeľu.

Posudzovala nás p. Babíková, ktorá keď sa dozvedela, že mi hovoria Dexi a nie Damien, pre istotu skontrolovala môj čip. Ale sedel s dokladmi, tak pokračovala hodnotením zhryzu. A predstavte si, mám zhryz nožnicový tesný, pekný chrbát, hlavu štandardnú a tak hlásila zapisovateľke "daj mu A-čko". Trochu sme sa prebehli a nakoniec ma zmerala. Prvýkrát, pretočila oči, druhýkrát, pretočila oči a na tretíkrát zahlásila 71,5 cm. Ešte raz si ma premerala a zapisovateľke povedala, že vždy sa bránila krytiu vysokými psami ale ja mám vraj peknú kompaktnú postavu.

Tak som nakoniec urobil veľkú radosť Erike a Kajovi.

P.S. po ceste späť som tiež grcal - ale iba trochu.

Fotky Kajo dal na adresu:

https://plus.google.com/u/0/photos/100014146827331236774/albums/5783854238264470369

a videá sú v sekcii Moje videá.